stölli

Folk förstår inte varför jag oftast är så stressad, irriterad,
blir lätt arg och sur 24/7 men nu ska jag berätta lilla blogg.
-
Jag lovar er att vara tsm med någon som har barn som inte kommer överens med modern till barnet är så jävla drygt å frustrerande. Och absolut när modern inte är villig att hjälpa till eller ibland hittar på saker som inte är sant. Hotar med saker och blir fullständigt galen när de inte blir som på hennes vis. Bortförklaringar, krav och mycke mer.. Sen en kille som hatar henne mer än något annat på denna jord och absolut inte orkar diskutera med henne eftersom det oftast inte går så skitar han hellre i saker och ting. Jag kommer oftast emellan och får telefonsamtal, skit, kränkningar och mycke de till. Alla högtider som är så självklara att folk längtar till då sitter en annan och är hel spänd på vad som ska ske..
Men jag älskar johan och vill verkligen vara tillsammans med han hela livet men ibland är de jobbigt.
-
Även högtider när det gäller mamma så är dom extra jobbiga för världens bästa mamma är en periodare som man ständigt går och är orolig för. När hon är ute så funderar man alltid över fall hon ens kommer komma hem mer.. vart hon är, kommer hon hem hel osv..
-
jag hoppas nu att ni som läser detta fattar och kanske
förstår varför jag är som jag ä ibland..
tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback