♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Jag börjar med min Mamma!
Namn: Nina Mobakk
Född: 16 juni 1962
Bor: en lägenhet i hagfors
Jag och min mamma är väldigt lika enligt mig iaf. Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta, joo! hon älskar att sticka t.ex. Sockor, tröjor, benvärmare ALLT! Och tro mig hon är grym på de :)
Jag och Mamma kommer oftast bra överens och jag älskar henne så otroligt mycket!


Pappa!
Namn:
Tomas Johansson 
Född:
21 juli 1971
Bor: i ett hus i ekshärad
Min pappa jobbar som en securitas vakt och har oftast fullt upp vilket jag kan tycka är jobbigt för vi ses inte så ofta. Händer att vi bråkar men det är mest för att vi båda är så lika och vill ha våran vilja igenom! :) Han ställer upp när det vekligen behövs och jag är glad att jag har min pappa :) och han älskar at fiska och jaga!
 Jag älskar han!  


vet inte riktigt vad man ska säga?
har ni frågor så får ni ställa dom ist :)


Kommentarer
bitte säger:

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-18 | 23:40:55
Bloggadress: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback