♥ Dag 7 – Min bästa vän

jag kommer skriva om två stycken, en tjej & kille!
börjar med Sofie.

Namn: hillivi elisabeth sofie lännerfjäll (sjöö)
Född: 30 sep 1993
Bor: i en lägenhet i hagfors tsm med Kristoffer
Stjärntecken: vågen
Hobby: fotogrefering
Intressen: mode, vänner och sambo
Syskon: Sanna 29, Marcus 22 och Mikael 14
skillda föräldrar.
Blogg: KLICKA HÄR! 

Jag och sofie har kännt varandra ända sen dagis och har varit vänner sen dess. Dock har vi haft våra perioder då vi bråkat och inte haft kontakt så mycket men vi lyckas alltid lösa de. Sofie var den första kompisen som blev med mig när jag flyttade till örebro och hon stötta mig till 1000 och har alltid gjort! Om jag har något problem så vet sofie alltid hur man kan lösa det och får mig alltid på bättre tankar. Hon är verkligen så otroligt bra och jag ska vara glad över att jag har en sådan vän som henne. Jag kan inte säga så mycket mer än att jag är så otrolig glad att du bara bor huset bredvid mig och att jag har en sådan vän som du! jag älskar dig bästa Sofie♥
sjuka är vi
men tsm är vi bäst!





min andra bästa vän Kalle!

Namn: Karl
gustav robert Ardeman
Född:
8 december 1993
Stjärntecken: Skytten
Intressen: Fotboll, Umgås med vänner
Syskon: Johan 25 & Joanna 21
Bor: i ett hus i latorp tsm med mamma & pappa (örebro)

Först å främst vill jag säga att alla borde ha en vän som Kalle! jag är otroligt lottad att jag fick ha han som vän! Bättre kille finns inte han förstår allt och finns alltid när man behöver han. Så många minnen som vi har lyckas skrapa fram på så kort tid är ofattbart! alla stunder vid busskuren i latorp som vi suttit och prata ur oss till varandra. Alla gånger vi legat ute och kollat på stjärnorna tsm och bara umgåts. Du har alltid funnits där för mig och lyssnat på mina problem med både familj, vänner, pojkvänner med mera. Jag är så otroligt glad att jag flyttade och fick träffa dig! Hatar just nu att jag flyttade tillbaka och kan inte se dig så ofta längre. Men ska göra allt för att vi inte ska tappa kontakten! 
 Jag älskar dig kalle och du är min bästavän♥


Kommentarer
Kalle säger:

loveu<3

2010-12-28 | 23:41:05
Sofie säger:

Maaaan ..., älskar dig med ! :D

2010-12-29 | 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback