GOD JUL

Jag fick massa fina saker både till 
mig själv
och lägenheten,
 tacktacktacktack♥

Jag börjar alltid med att fira jul hemma hos min moster tsm med hennes familj, morbror, mormor, mamma och syskon. Vi äter först mat sen efter kalle lite fika och sedan kommer tomten! Tänkte berätta lite som jag fick när jag var hos moster:
väggtext med carpe diem
en matta som moster har gjort
+grytlapp
smycken
pengar
sängkläder
shampoo
strumper
säkert glömt något men aja :p

jag och mina kusiner Hugo och Petter

tvilling och ja va taggade!

jolin, mormor, ja

syster linda, jag&tvilling jolin

petter äter risallamalta

hät äter vi förfullt och taggar kalle anka ;)

TOMTEN

avslutar julen hos moster med mosters älskling!!

sen efter åker jag alltid till min Pappa där farfar, lena, lisa, johan och eva allid är. Vi kommer alltid när dom ska äta så vi håller mest sällskap eller smakar om vi orkar. Sen sitter vi i soffan och pratar sen blir det julklappar! jag fick :
långkalsånger
tacotallrik
ljus
en "ljusskål"
hud/dusch saker
en mobil 
HTC wildfire


julganen

gooodiis

farfar och jolin

hundarna var också julfina!

mobilen får jag snart, den är beställd :D

här var lite bilder av hur jag hade det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback