‎16 and pregnant weekend break♥

Sitter och kollat på ‎16 and pregnant♥ älskar verkligen de pogramet!
Och imorgon börjar äntligen en ny sesong av Teen mum! i like it!
Imorgon är det match i Filipstad så det är samling klockan 10.30 i hagfors, tagga. Nu ska jag kolla klart på ‎16 and pregnant och bara må.

Igår var jag även hos pappa och fick presenter. Jag fick pengar av Pappa&Lena och Farfar Utav Lisa&Johan fick jag en julstjärna att hänga i fönstret. Precis vad jag behöver nu till jul :D Senare på kvällen umgicks jag med Jossa en sväng innan E kom♥
nu ska jag dra, ses kanske senare!

haha cool bild (Y)


Kommentarer
Lina säger:

snyggo !!! <3

2010-11-13 | 16:41:24
Bloggadress: http://linaojonson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback