ABOW :D

Uppe tidigt idag även fast jag börjar 1! Bara för att jag Tvättar för fulla rullar :) Har tvättid mellan 07.00 till 13.00 vilket gör att jag hinner tvätta massa. Passar även på att tvätta sängkläder, för nu ska allt bort från förr och in med de nya! Idag kommer även Irmeli hem till mig efter skolan och det blir super nice. Var riktigt länge sen jag var med den galna tjejen! haha :) Vi får se vad som händer men kan garanterat säga att det blir mycket skratt iaf :) Men gud vad tiden rinner iväg, om 5 min är maskinerna klara och då ska det in nytt.
Ha det så bra så hörs vi ♥


Nu är det över
nu är det slut.
känner en saknad men ändå
har jag ett leende på läpparna och
känner att detta är bäst. Om det inte
var slut skulle du fortsätta med de du en gång gjorde? 
jag är glad, jag har mina underbara vänner ♥


Kommentarer
Felicia Johansson säger:

Du har oss alltid kvar vännen! :) <3

2010-10-14 | 17:37:38
Bloggadress: http://vemsachoklad.devote.se
lisa johansson säger:

<3

2010-10-14 | 19:53:35
Bloggadress: http://lisabrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback