nu är det höst!

tjenna!
shit nu börjar det verkligen bli kallt ute både på morgonen och kvällen.
Men det är lite mysigt också, jag ska inte klaga för jag gillar det ju :)

Idag blev det som vanligt skola och jag måste säga att jag hatar verkligen måndagar! är så sjukt trött på morgonen så det är inte sant.. men det är bara att se glad ut och kravla sig upp de. Just nu sitter jag hemma hos älsklingen, vilket inte är ovanligt! 

Och har nyss varit och kollat på häst
!!
ska ju försöka få en och rida på lite då och då så ska iaf provrida och se hur det går :)
det är rasen Connemara och han är rätt liten (tycker jag) så jag får se. Men lätt värt att prova :)
nu blir det läsning för min del, hejdå!

gammal bild på mig och Flash, hästen jag hade i örebro.
saknar han<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback