olalala

Bra dag!
Klarade nu samhällsprovet och det är snart lov och helg vilket inte kan bli bättre :) Under lovet har jag ingenting planerat vilket känns skönt! kanske funderar på en tripp ner till karlstad och shoppa lite men det beror på om jag får med mig någon och så.

Kom nyss hem från tvillingsyster som provade att sminka & fixa håret på mig så hon vet hur hon ska göra på lördagen. Jossa var även där och färgade sig :) och sist men inte minst var Erik och Finkan också med ;) tror faktiskt att håret och de kommer bli bra och jag lääängtar verkligen nu!! så ska nog snart lägga mig så att det blir morgon fort :D Ha det så bra alla läsare!

pajjasen miiin <3




                                                om jag bara visste hur du vill ha de ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback