Söndag

Denna dag började med en lång promenad mellan 10-11, sköönt som tusan!
När jag kom hem strax efter 11 så hann jag inte ens in förns mormor ringde och frågade om jag ville med att gå till Moster Lena och få mig lite mat, man säger ju inte nej till hennes mat! :) Vi fick potatis med något köttgryta och det var super gott. Kvart i 3 begav Jag, tvilling och Erik oss till sporthallen och kolla på Innebandy hagfors-grums och grums vann med 6-5 nätt och jämt! riktigt spännande var det :) Nu har jag städat lite i lägenheten och ska nog snart gå en promenad och sen träffa Vanessa en sväng. Men ha det så bra så länge :)

Dagens:


Fick mig nya skor idag!
tack Moster♥


Kommentarer
Anonym säger:

Varsågod de va så lite, bra att det kommer till användning, när man handlar utan att prova!! :-)))

lena

2010-10-17 | 18:53:44
Bloggadress: http://hemmahosmig_blogspot.com
XOXO, LANAH säger:

Skönt att starta morgonen med en promenix! :)

2010-10-17 | 19:11:30
Bloggadress: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback