!!!

jag måste bara säga att jag älskar vädret nu!
tänkte sammanfatta mig kort,
IGÅR:
När jag kom hem vid 12 efter att jag missade första bussen så gick jag hem till mormor som bjussade på mat, tack♥ sen blev det en springtur med tvillingsyster och när den var klar så satte vi oss utan för mig i det fina vädret kanske 5min sen sprang vi ner till pekås där vi mötte upp syster Linda och tog oss en promenad runt hagfors. SKÖN DAG!
IDAG:
Nu ska jag snart sminka mig för att sen gå till skolan, vet att dagen kommer vara kass eftersom halva klassen är borta men går iaf dit så jag får närvaro. Efter skolan vid 6 går jag och min underbara vän Felicia på modeshow, myss men bloggar mer ikväll. 
pusssss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback