inlägg som ingen igentligen behöver läsa.

att en enda person kan få en att må så bra men ändå så helt jävla sjukt dåligt. Sova, Äta, skratta, må bra men ingenting av detta står på schemat just nu utan nu står det verkligen: sov inte ett skit, dröm äckliga/läskiga drömmar, ät absolut ingenting för magen har sagt stopp, må skit och fan skratta aldrig. Jag är så less på denna jävla väntan som jag ska få vänta på. Att åka hem med en jävla oro, rädd att det ska bli som sist. Men min kropp har sagt imot och jag lyssnar på den nu. jag åker hem, jag tar den riskten! fan kan man inte stå och säga det framför mig utan jag måste åka hem för där kan jag inte göra så mycket än att gilla läget. Är det så här det ska vara så vill jag inte vara med längre. Lögner hit och dit och falskhet det kommer du inte långt på. Du säger att du ska skärpa dig men det är nog försent nu efter att du sagt de i 4 veckor.
Nej jag ska nog bara gilla läget och skita i detta nu.
en chans till
sen slut!



Kommentarer
Anna säger:

Johannis <3

2011-04-29 | 10:53:35
Bloggadress: http://annapenttinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback