mys fredag

igår åkte jag in till karlstad för shopping tsm med Felicia min vän! dock skulle jag inte handla men fick mig iaf en BH vilket jag verkligen behöver så jag blev nöjd :)
Blev även överaskad av att Niklas kom, så nu ligger han och sover medans jag sitter och skriver detta inlägget. Så vid 16.30 gick bussen hem till mig och då blev det nästan bara att åka och handla grillsaker för det skulle grillas tsm med Jolin, Erik och Sandra! Finkan kom ett tag också.
Nu ska jag träffa syster Jolin och fixa lite saker senare dras det iväg på kalas, lilla LEIJAH fyllde 1 år igår♥
men det bloggas en gån till sen för ni måste ju se outfitsen på mig och niklas :D
aja hörs sen.

bilder från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback