världelöst deeepp inlägg

fan måste bara få de ur mig. Helt världelöst inlägg som ingen igentligen behöver läsa men är tvungen att skriva det här eftersom min blogg är som en dagbok också. 

jag vet faktiskt inte hur jag ska börja men är jag verkligen värld allt detta som jag går igenom just nu? Sitta uppe och vänta tills klockan 4 på natten för ingenting? du n gick och la sig och jag hade väntat tills fucking 4 för de bad du mig till. Att du skriver, fjäskar, ber om bilder till andra fula fjortisar och beter dig som ett svin när det gäller mig.. Blir anklagad för att jag sprider rykten om min egen syster. Att våran familj inte är bra nog..
är jag verkligen värld de?

alla dessa gånger du ljugit för mig.
alla dessa gånger jag legat orolig för att inte veta vad du gör.
alla dessa gånger du säger att du älskar mig, menar du ens de?
alla dessa gånger du säger att du ska komma och inte gör de?
är jag ens värld allt detta?

Jag är verkligen inne i en period där ingenting går rätt. Min tvilling säger att jag är avundsjuk på henne och hennes kille vilket jag absolut inte alls är för så som dom bråkar och nästa dag låssssas som om deras liv är perfekt, bull shit. Men sen att jag ska sprida och starta massa rykten om min egen syster!? faan mer till vett har jag än att jag skulle sprida de? va fan du är min syster va tror du?

okej jag har inte den perfekta och rikaste familjen som alla kanske önskar men jag har iaf den absolut bästa familjen som passar mig, vi är mobakk och johansson och så är det bara. Jag älskar min mamma och pappa även fall dom har sina brister, men alla har vi dem! även du och jag!? Jag är hur jävla glad som helst att jag har min mormor och farfar som alltid här ställt upp för mig och min tvilling, alltid funnits där när man behövt dom. Den dagen då dom försvinner kommer jag nog aldrig bli hel igen. Jag är så otroligt glad att ni finns♥
Men det känns som om du glömmer bort allt dom gjort, du slänger ut massa kommentarer om våran familj och grejer men tänk dig för. Vad hade vi gjort utan dom? vilka hade vi varit idag utan dom?

Jag är så sjukt less på alla dessa saker som bara trycker ner mig hela tiden, det är som om jag aldrig hinner att må riktigt riktigt bra förns det blir något nytt igen som sänker en totalllt.
nu orkar jag iaf inte mer....

Kommentarer
Amanda säger:

Ta bort det förra jag skrev ;)

bra skrivet johanni!

<3

2011-04-21 | 16:44:27
Bloggadress: http://aamandavictoria.blogg.se/
Sofie säger:

Du vet vart du har mig!

Du vet vart vår brevlåda står! <3

2011-05-04 | 11:08:26
Bloggadress: /http://sofielennerfjall.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback