i don´t understand

jag vet knappt vad som händer med mig och mitt liv längre.
Det är bara för mycket som händer och jag vill inte riktigt hänga med.
Mitt huvud sprängs snart och är trött 24/7 orkar inte sova på nätterna
och är allmänt nere. jag hatar att jag inte vet vad som händer med mig..
skolan kan ta sig någonstans, folk frågar varför jag inte är i skolan och
jag vet knappt själv varför jag inte är där. Jag mår inge bra och vet
inte vad som händer med mig.. just nu vill jag bort! lång bort!
eller hem där jag är trygg, mamma och pappa i need you♥.
jag hatar denna känsla.
   


Kommentarer
Li säger:

gumman, jag älskar dig! säg till mig om du vill träffas någon dag, prata eller bara va.

KRAAAM♥

2011-02-21 | 18:06:08
Bloggadress: http://lliohlsson.devote.se
MIA säger:

vad det än är, det kommer bli bra!♥

2011-02-26 | 21:02:44
Bloggadress: http://annamariafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback