skiter i allt!

Tog bort frågestunden för är verkligen inte på humör.
Bloggningen kommer bli lite upp och ner nu framöver,
facebook ska jag fundera på att ta bort för blir bara irriterad men
innan de tar jag en paus från fb och se hur det går.

Något som irriterar mig så sjukt jävla mycket är folk som inte kan vara ärliga eller inte säga sanningen! När folk gör detta så tappar man ju förtroendet nö så hemskt mycke iaf jag.. Jag fattar inte att jag ens lägger energi på folk som gör mig bara så jävla sur hela tiden. Fan hade jag haft körkort så hade du legat riktigt illa till! men tror mig du kommer inte undan och om de vore så då skulle jag verkligen leta reda på dig, skulle leta ända tills jag hittade dig. Fy fan för att säga saker som du inte ens menar och ska att du inte ens kan vara ärlig och säga som de är så kan du gå till dina små fjortisar som inte vet vad kärlek är och få dig något, för mig jävlas du inte med länge till, jävla pajjjjjas!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback