Min helg

Fredag:
Blev det kalas för Andreas som fyllde 20 i tisdas tsm med Niklas och deras familj och släkt. Spelade spel, åt tacos och hade det trevligt!
Lördag:
Började lugn med att sola lite för vädret var verkligen kanon och sen gick jag och N och köpte glass. På vägen dit kom nog världens gooaste katt och hoppade upp i famnen på N och i knät och var överallt! Video kommer på de när jag satt ihop dom lite och får tid.
Senare drog vi och kollade på "Hur många lingon finns det i världen" så himla goo film och jag rekomenderar den!
SÖÖÖTISEN!

Söndag:
Nu ska jag snart bege mig upp på stan och träffa Hanna, Lina och Elvira♥ som jag inte har sett på år känns det som. Men jag kommer blogga mer ikväll tror jag. Så då berättar jag hur det gick å vad vid gjorde får någe mysigt! :D PÖSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback