blogg.se är konstigt!

får damp på blogg.se mina inlägg syns inte och de vill
inte fungera men nu kanske det vill de annars
flyttar jag min blogg!


Min kamera har lagt av.. jag får panik verkligen!
hur ska nu detta gå? aja får försöka firra de.

jag mår sjukt mkt bättre nu!

Ja idag mår jag mycket bättre än vad jag har gjort förut och detta tackar jag min älskade mormor för som är verkligen bäst! Trots att jag mår bättre nu så gick jag inte till skolan i morse men imorgon ska jag de. Så idag har jag varit vid sjukhuset, goda nyheter! :D sen har jag varit ute hela dagen med mamma, syster linda och hela gänget vilket har varit kanon.

NU: har jag precis duschat efter att ha varit på en springtur tsm med tvillingsyster och nu ska jag bara måå! men bloggar väl imorgon kan jag tro. 

goood kvällsmat blev det också!  


Kommentarer
JOSEFiNE säger:

sv: JAA MEEEERA MYS ÅT FOLKET!! :DDD

2011-05-10 | 22:13:04
Bloggadress: http://wwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback