don't stop believing

Fan nu får det vara slut på denna resa som man först trodde skulle vara så bra och allt skulle vara så perfekt. Men varje dag, varje kväll & varje helg ska det komma något nyss och det bara matar på.. slutar tydligen aldrig. Jag fattar bara inte varför jag stannar kvar? varför jag tror att det ens ska bli bättre, det verkar ju inte bli de. Jag känner en förbaskad saknar 24/7 och en kärlek som jag inte får något tillbaka från. Är det så här kärlek ska vara så känns det verkligen som att det kvittar. Så många chanser och så många löften som svikits så hoppas jag bara att jag inser att det inte kommer att gå eller att jag ser en stor förandring.
nu får det fan hända något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback