ike bare bare!

Sitter och funderar lite..
Jag bor ju själv i en lägenhet i hagfors och tycker det är skit nice ibland och kast vissa gånger. Som nu tillexempel det är slutet på månaden och man ska köpa mat, tvätta, städa och samtidigt ta tag i alla läxor. Det är i dessa tillfällen det skulle vara skönt att ha någon här.
Någon som tex hjälper till med
• Mat
• Städning
• Tvätten
• En som alltid sover bredvid mig på natten
• någon som man kan ha mysiga hemmakvällar med
nej jag saknar de där, eller har ju inte riktigt haft någon som har varit här precis men det skulle verkligen vara skönt att ha någon här. Jag hoppas verkligen att jag hittar killen som vill dela sitt liv med mitt och är mogen nog! Aja nu har jag iaf skrivit av lite!
Haha men vissa gånger är det verkligen skit skönt att sitta och känna att ha sitt eget att komma hem till. Men det skulle inte sitta fel med en person till♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback