du finns inte längre

Har gjort pannkakor, bakat kladdkaka och nu myser jag och Carro ner oss i soffan med täcken och kollar på film, riktig mys söndag! Imorgon börjar skolan igen och jag är inte sjuk, hoppas verkligen att jag slipper den skiten nu.
Förövrigt känner jag att jag absolut inte ska satsa på töntar något mer.. utan nu får det komma som de kommer, orkar inte bry mig mer om killar som tydligen aldrig kan växa upp utan bara ska leva i sin lilla värld som "14åring" Ser fram emot hur mitt liv kommer se ut nu utan dessa små i mitt liv! :)
Puss å hej leverpastej


Kommentarer
carro säger:

Vi kör vårat egna lilla race nu och skiter i killarna och bara lever livet!

2011-10-09 | 21:43:52
Kaffehörnan säger:

Vilken kalasmysig dag

Nej dom kan hålla sig borta

2011-10-09 | 22:46:04
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback