WAKAWAKA!

Jag har hållit o en orm och en hårig spindel igår!
jag och Carro drog till Jonte och tog en rök senare igår och stannade även kvar ett tag. Jontes pappa har 3 ormar och en hårig spindel och självklart tog han fram dom och jag kunde ju självklart inte låta bli att kolla, även fast jag var sjukt rädd.. Sen fick jag hålla i dom! abow lite cool var jag att!
Sen drog vi hem till mig och käkade pizza och kolla skräckfilm. Helt okej dag må jag säga. Nu ska jag ta mig en halstablett så jag slipper hosta ihjäl mig, jävla skit!
aja hej mä er!

Kommentarer
Motheranddaugtherdesign säger:

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor och virkade grytlappar. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Välkommen in till oss och kika runt! Denna vecka har vi REA på alla våra örhängen!

2011-10-07 | 10:25:08
Bloggadress: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/
moa säger:

håriga spindlar är så fina!

2011-10-07 | 22:24:07
Bloggadress: http://moaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback