Karlstad

happ då var det redan onsdag och jag sitter i karlstad hos syster och inväntar två praktik dagar. Var ett tag sen jag var här eftersom förra veckan var de påsklov och veckan innan de va ja ju i torsby på sjukhuset och fredagen orkade jag knappt gå och mådde illa eftersom gubbjäveln till doktor tryckte sönder knät.. aja förutom de så är det sjukt mycket i skolan nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart!! vet ju knappt vart man ska börja känns de som, GAAAAH! Ser fram emot helgen också för Johanna H kommer på lördag och då ska de sminkas och fixa inför balen så man vet hur de ska se ut, LÄNGTAR :D
Aja nu ska jag kolla Berg flyttar in och sen ska jag sova som en jävla kossa! Hejmässä
INTE LÅNGT KVAR NU!!!!
någon som vet var man kan fixa skor i samma röd färg som på mössan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback