drömmer mig bort

Slutade klockan 9 idag, klagar inte! Så nu sitter jag hemma och kollar lite på datotn och drömmer mig bort till dessa godingarna!
helt kär i dessa två!♥
Igår tog jag bussen till hjärtat och blev mött av han och William, lill killen har lärt sig att säga Johanna nu så jag bara skiner! :) Vi var ute ett tag sen åkte jag bort med Emma till Stallet och fixade lite där. När jag kom hem till J igen så va han och tränade så då satt jag och William och läste mamma mu och sjömansmöss, haha sötnosen dä! Nu ska jag se så jag fått med mig allt i väskan innan jag ska gå ner till mormor som bjussar på mat och vänta tills 4 då jag åker med syster till karlsdad.
Men ha de så rockigt så hörs vi, PUSSS
William och jag för ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback