jag vet varken ut eller in

Igår spenderade jag först tiden i skolan tilla jag blev utslängt, IDIOT! Men mådde inte så bra så bestämde mig att jag skulle gå hem. Emma frågade om jag inte ville bli med till Hästarna och ta mig en tur och jag kan ju så klart inte säga nej till de så blev med henne dit så vi red en långritt och sen gav vi hästarna mat, myyss! Har verkligen gått jätte bra att rida Gripen nu mot hur de var första gången men nu har jag ridit honom Lördags, tisdag och onsdag så nu är han en helt annan häst, pöjken min♥ Johan körde mig sen till Anna där jag mös ner mig i soffan med hennes katt och vi satt bara och prata å tog det lugnt! Vid 20.00 gick jag hem till Pappi där jag även sov tsm med världens bästa hund Nellie som låg alldeles intill mig, älskade hund♥ Tog bussen från pappa vid halv 10 så nu sitter jag hemma vid mamma och känner mig sleten och trött.. jävla dret i kroppen som inte vill komma ut! Ska få mig mat i magen här innan jag går hem och fixar för praktik i karlstad imorgon. Blir att åka fram och tillbaka men de får gå. Ha det så bra tills vi hörs igen, mycke i ett inlägg nu men de blir så ibland. Ajaa PUSSS
gripen å ja!

goaste sture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback