måndag

Sitter hemma vid mormor efter att ha åkt buss från J. Börjar inte förns klockan 13.20 så tänkte att jag skulle få mig mat här men hon är ju inte hemma.. Undrar vart hon kan vara, brinner då ljus här iaf så hon kan inte vara långt borta. Igår när jag var ute och gick så fick jag massa grus i skorna, känslan som kom då är ju så otroligt skön! Nu är det verkligen snart riktig vår♥
Efter skolan ska jag väl hem och fixa lite tror ja och sen kanske upp till valhall och kolla på brudarnas träning, saknar hockeyn så inni..! och innebandy.. men hoppas att jag får hem ett brev snart om när jag ska opereras för nu är de att jobbigt vill ja lova. Aja nej nu ska jag kolla fall jag ser mormor vandra någonstans här ute ;) haha hej mä er
PUSS

för övrigt så saknar jag mitt hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback