♥ Dag 8 – Ett ögonblick

Ett ögonblick som jag aldrig kommer glömma är första dagen på vasaskolan i örebro! Vi satt i klassrummet längst bort på översta våningen och vi satt runt två bord och skulle berätta lite om oss själva och jag var sjukt nervös eftersom jag kommer från hagfors, värmland där man pratar lite snett ;) Jag minns att Kevin satt bredvid mig och Erik framför mig. Kevin ställde sig upp och började berätta om sig själv att han bodde i garphyttan och gillade att fiska. Sen var det min tur.. Jag sa: hej, jag heter johanna och kommer från värmland hagförs. Jag giller å ri och spel innebandy. Jag har precis flytt hit. och då började dom flästa att skratta och jag skämdes som bara den! haha men jag kom in i klassen rätt fort och fick mig kompisar.
Haha nu efter skrattar jag bara åt de som hände men de gjorde jag fan inte då! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback