Angel

abow!
idag är det fasen lördag, snart skolan ju :o
Oj vad tiden går fort när man har roligt :)
Nu har jag precis ätit upp frukosten som bestod av Fil, flingor och vindruvor (röda) MUMS! Så nu ska jag ta och leta reda på tjejjouren boken och sen ska jag på möte klockan 12 vi ska fixa iordning allt med blogg och telefon mm så vi kommer någon stans.
Får se hur länge mötet tar brukar ta några timmar med de gillar vi :) Efter mötet ska jag hem och plocka i ordning och sen får man se vad dagen bjuder på :)
Men ha det så bra så länge så hörs vi! ♥

"att tvillingar ändå är så lika fast ändå olika"


Kommentarer
mk säger:

Hej ville bara meddela att det är fråge stund just nu i min blog!:) komentera vad du vill:)



Men förlåt om jag stör dig,med min kommentar /mk :)

2010-11-06 | 15:05:26
Bloggadress: http://marinakourkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback