haha!

känner inte alls för att gå och handla i detta väder!
var ju meningen att jag skulle handla med syster men det är så att allt ligger i min lägenhet och där är det massa gubbar som ska sätta in något modem eller liknande så i morse vaknade jag av att någon borra som fan i huset så jag bara slängde påå mig ett par byxor och sprang ner till mormor :p  Gick dit för en stund sen för att kolla om dom var färdiga med dom var i min port nu så får återgå om någon timma. Så länge får jag sitta hemma hos mormor i pyamasen och se glad ut, guuuud vill hem och göra mig i ordning ;)

När jag väl har fått kommit hem ska jag väl göra mig i ordning och träffa E och ikväll är det träning, kan ju inte bli så mycket bättre om jag får säga det själv! :)
ha det så bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback