helt slut

nu får jag försöka varva ner lite så jag orkar sova!
igår kväll efter träningen så gick jag ner till mormor och sussa där, mysigt!
Vaknade av att hon hade dukat fram smörgåsar och te
+ att hon hade tänt ljus! jag älskar min mormor ♥

Första matchen i innebandy turneringen började klockan 9 imorse och ända sen dess har jag varit igång. Vi slutade runt 3 då blev det mat tsm med Erik och Tvilling. Satt länge och sen hann jag inte hem förns vi skulle till ekshärad till PN (sport butik) för att handla lite saker. Fick mig en ny klubba och ett nytt blad, jag är nöjd! Sen blev det träning halv 8 till typ halv 10 och nu sitter jag här! Haft fullt upp idag så nu ska jag äntligen gå och lägga mig i min sköna säng!
mormors mysiga frukost!


nya klubban:

med detta blad:

PUSS Å HEJ


Kommentarer
Linn H säger:

Jag fick värsta idé nu tack vare dina bilder :)Jolin och jag tänkte träffas någon kväll, så vill du kanske vara med så kan vi typ ha julmys :)

2010-11-25 | 11:11:53
Bloggadress: http://linnhannahmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback