its all about you

är så himla lett på vissa människor så det bara sjunger om det!

nu sitter jag hemma hos mormor och har nyss ätit smörgås med julskinka & senap, MUMS! Slutade kvart i 1 idag p.g.a att våran lärare var hemma för sjukt barn. Men Jag satte mig i biblan tsm med Jolin och Vanessa och snacka för att tiden skulle gå och att jag hoppades på att snövädret skulle sluta så jag kunde gå hem. Men de slutade aldrig men som tur va frågade E om jag ville ha skjus hem så då fick jag de, Tack♥ Nu ska jag snart gå hem till my place och städa iordning sen får jag se vad som händer. Men bloggar nog mer ikväll PUSS HEJS läsare!
en gammal bild på min mormor och morbror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback