LÖRDAG -ÖREBRO

hej bloggen!
blev dock inget bloggande igår pga att jag åkte typ buss hela dagen och umgicks med underbar människor. Kom till Örebro vid 2 igår och då kom Lina och mötte upp mig så gick vi tsm och tog oss en fika och bara snacka om allt! Efter ett tag kom hennes syster Frida och gjorde oss sällskap. Gick även i lite affärer för jag var tvungen att ha mig leggjeans så det fick jag med mig hem + örhängen och en t-shirt! bilder på de kommer när jag är hemma. På Kvällen kom Niklas och Gustav, trevligt! sen blev det natten och vi somna :)

Idag ska jag hälsa på Ing-Marie och Kent för Frida och Lina ska jobba en stund och sen blir det nog att träffa alla som jag inte träffa igår. Min dag kommer nog vara rätt så fullt upp men de gillar vi!! Men nu ska jag äta lite frukost ror jag och sen knalla upp till ingis :)
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback