måste skriva av mig..

för några dagar sen hände det jag absolut inte trodde skulle hända och jag är så otroligt glad över att det hände! Men jag är rädd att det ska bli som förut.. Gör du detta för att det är roligt och bara vill retas eller är du seriös med allt du skriver? Satt och kolla igenom bilder och lyckades hitta 2 stycken på dig, fina du som verkligen var mitt allt när jag bodde där och inte trodde att någonting skulle funka men då kom du in i bilden och vände allt till rätta.

Jag sitter nu varje dag sen du skrev och tänker på just våra minnen och hur underbart allt var när du låg där bredvid mig och bara höll om mig när jag grät som mest. Ditt fina leende som det bara lööööss om och hur min mage bara blev till fjärillar när jag kollade på dig!

Jag minns att du verkligen gjorde allt för mig! När du inte fick träffa mig och dina nycklar till moppen var borta och cykeln var trasig så tog du din enhjuling och cykla ända hem till mig allt för att träffa lilla mig. Och gången då vi hade bråkat och helt plötsligt knackar det på dörren och där stod du men en blombukett och du sa: "förlåt älskling, jag älskar dig!"

jag kan inte säga något annat än att jag var verkligen kär i dig
 och ingen kommer någonsin vara som du va!
I will never forget this date
26/10-08 ♥


Kommentarer
Li säger:

gumman.. <3

2010-11-18 | 19:49:58
Bloggadress: http://lliohlsson.devote.se
lisa johansson säger:

:(!!

2010-11-18 | 21:08:49
Bloggadress: http://lisabrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback