sorry

.. för dålig uppdatering.
Men måste verkligen säga att jag har inte tid just nu. Det är jätte mycket i skolan och det händer mycket i mitt liv nu, men ska försöka ändra detta! :) Tänkte även säga att jag har slutat med innebandyn och tänker börja rida igen. Nu har innebandyn blivit så himla konstig och jag känner inte alls samma glädje längre så det var lika bra att sluta. Har lagt ut en annons om att jag finns och kan hjälpa till med hästar så det har faktiskt hört av sig 2st men lite långt ifrån mig så får se.. kanske får ta hand om den ena hästen på helger om jag vill men ingen aning än. Hoppas att någon i närheten hör av sig snart :D

aja.. nu sitter jag hemma hos älsklingen men han är inte hemma, han kommer hem på fredag. Va hos Frida med fam. förut och fika lite och kolla på idol, myyss! Nu ska jag kolla klart på Efterlyst och sen kolla på någon film! ÄR LEDIG IMORGON OCKSÅ! ni får ha det så bra, hejdå<3


saknar att sitta på häst ryggen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback