akuten

Ja igår under träningen så lyckades jag självklart att snubbla över min fot så fick ju åka till torsby.. Efter några timmar så bestämde dom sig att dom skulle gipsa min fot och att jag skulle få komma tillbaka imorgon. Så åkte hem och sov lite innan jag sen åkte tillbaka till Torsby. Väl där fick jag åter igen vänta och dom tog bort gipset för att kolla hur det såg ut med mera.. och sen fick jag sitta och vänta på svar, tillslut kom dom och sa att jag inte behövde gips, gött känner jag då! Så nu ska jag ha foten högt, äta smärtstillande och gå på kryckor.. Ont som en gris har jag så denna kväll kommer jag spendera hemma och bara va! får se när jag bloggar igen men de lär nog inte dröja.
PUSS Å KRAM♥
*
jag igår.. haha!

Kommentarer
Alice ♥ säger:

Sv: Oj tack så mycket :) Du var också söt ;)

2011-08-16 | 19:07:45
Bloggadress: http://liziy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback