bra dag

Älskling och jag drog till sunnemo efter att han slutat och där bjöds de på pannkakor, mumma♥ P passade på att klippa gräs och fixa lite saker hemma där medans jag bara satt och njöt :) Nu på kvällskvisten har jag umgåts lite med Sandra, Lollo, Jossa och Tvilling och ska kanske snart ut igen, fast vet inte än. Nu sitter jag i soffan efter att älsklingen har lagat tacos sjukt mätt är jag! :p
Ingela var även här i morse och höll mig sällskap ett tag, bra hon! :) Nu ska jag ringa tvilling och se om jag ska ut en sväng eller inte men det kan att vara skönt att mysa ner sig i soffan med älsklingen också♥ Men ni får ha det så bra så hörs vi, PUSSS
Agneta och Nisse
dom är att gooa dom :)

Kommentarer
madeleine säger:

allt är toppen, själv då?:)

2011-08-17 | 23:10:56
Bloggadress: http://justmadeleinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback