inget internet!

Helt plötsligt funkar inte mitt internet så jag lånar mormors just nu! så får se hur min bloggning blir framöver nu. Hoppas verkligen att det kommer tillbaka snart! :)

Igår cyklade Jag, Marcus, hans lilla syster och Josse till Udde för att bada! Emma kom även en liten sväng också och jag hade det riktigt trevligt må jag säga :D Cyklade hem vid 5 och drog då till skärjen tsm med Tvilling, Erik, Jossa, Lollo & Pontus. Solade, badade, åkte raket efter båten och hade det allmänt trevligt! Efter det blev det pizza i blinkenberg, sen var det bara att sooova!
RIKTIGT BRA DAG HELT ENKELT!

Idag får vi se vad dagen bjuder på, Leona kanske? skulle inte sitta fel alls! älskar att umgås med den bruden. Men först ska jag få Pannkakor hos mormor♥ hon vet vad jag älskar! Men vi får se när vi hörs då, PUSS


Kommentarer
Leona säger:

Tack älskade du :*

2011-08-04 | 00:03:57
Bloggadress: http://leonajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback