innebandyn, slutet?

ja träningen gick bra och jag är nöjd, men nu till de jag ska komma till..
vet int hur jag ska börja men aja.. jag känner lite si så där med innebandyn efter idag. Jag kommer nog förmodligen att sluta.. Känner att jag vill spela med dom i min ålder och inte med 95-96, inget illa menat mot dom! Men jag vill utvecklas i år, jag var så jävla taggad på innebandy denna säsongen but not now. Okej jag kanske ligger på deras nivå då men då slutar jag nog hellre.. Vill ha tillbaka innebandyn som den va förr, men nu flyttar alla och dom slutar och folk har tappat lusten. Kul att vara 3 från vårat "riktigt lag" och då får vi gå ner till 95-96 jag tycker att de inte är så jävla rockigt. Men då är frågan om man bara ska spela för att det är kul!? men jag vill faktiskt utveklas som spelare och jag tror verkligen inte att jag kommer det efter att ha sett dagens träning.. okej det kanske är vad man gör det till? men jag får väl prova på och känner jag att jag står still så får det fan va! Jag kanske har gjort mitt, kämpa står absolut inte på min lista nu..
fuck off!
ha et bra
gammal Mora bild

Kommentarer
Amanda säger:

Bild kommer imorgon är ny duschad.. Du Johanni efter din insats de senaste träningarna då spelar du säsongen 2011/2012 i div 3 håll i nu bruden! Vi kör på nu!

2011-08-11 | 22:51:39
Bloggadress: http://aamandavictoria.blogg.se/
ellen persson säger:

:(

2011-08-12 | 17:16:51
Bloggadress: http://honellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback