Lördag

Gårdagen spenderades hemma hos Leonas pappa Leo tsm med Leona och Camilla :) blev grillat och massa mys med dom! fick även se månen i en stjärnkikare var nog det häftigaste jag har sett på länge, riktigt coolt! Vid 00.00 drog jag till sunnemo där det var fullt öss mä sunnemo folket :p haha Gick å la mig vid 3 någon gång tror jag, sköönt!
Bilder kommer när Leona skickar bilderna
.
Idag klockan 3 ska jag kolla fotboll och efter de ska jag nog försöka få tag i tvilling så jag får reda på hur det blir ikväll! men tills dess hörs vi :)
PÖSSS
rätt glad brud ändå

Kommentarer
clara cane säger:

Ja det är bra, tycker jag. Kopplar det till sommaren! :)

Coolt att se månen i stjärnkikare! Kram

2011-08-13 | 13:13:16
Bloggadress: http://claracane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback