okej dag ändå!

blev solning tsm med Li, Felicia, Josse och Sandra en sväng idag! vilket var riktigt trevligt :) drog hem och fick i mig lite mat och tog en snabb dusch innan tvilling ringde och frågade om jag ville bli med till eriks familjs sommarstuga, säger ju inte nej till de :D det blev bad, grillning, massa skratt + tårar! allt detta med mina favooos Tvilling, Erik, Pontus, Sandra, Lollo, Jossa och Carro grymma är ni♥ nu ska jag lägga mig och kolla på någon bra film och hoppas på att brännan på ryggen försvinner :p

*
bilden tagen av Jossa efter att sandra kastat potatis sallad
på mig då tog jag hennes glasögon, illa ;)


GODNATT♥

Kommentarer
Leona säger:

Johanna är finast i mina ögon

2011-08-02 | 23:06:35
Bloggadress: http://leonajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback