rätt nöjd!

Igår var det bara at plocka fram inneskorna, klubban och vattenflaskan för att göra min första inomhus träning för innebandyn denna säsong! måste säga att jag är nöjd med träningen eftersom jag inte har varit igång på nästan hela sommaren! På måndag kör vi igen samma tid som igår, 19.00-20.30! Ser fram emot säsongen i år! :)
Från det ena till de andra!
När jag kom hem från träingen träffade jag på Leona en sväng och efter det umgicks jag med Jossa, Lollo och Tvilling! ikväll ska jag nog iväg till Sunnemo, P´s föräldrar ska ha fest och då ville han att vi skulle va där. Tvilling och andra kompisar drar ju till Arvika så de kvittar ju om jag är hemma eller i sunnemo! Får se vad just dagen bjuder på men ni får ha det så bra så hörs vi :)
jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback