torsdag !?

va fan de är ju redan torsdag :s shit va fort denna vecka har gått!
Redan helg snart ju :) Vaknade upp av det fina vädret så nu sitter jag och väntar på att min kära tvillingsyster ska vakna så vi eventuellt kan gå ut i solen eller något liknande, inte vara inne iaf :)
Gårdagen bjöd på lite sol och bad med Leona och Johanna, trevligt trevligt. Senare igår träffade jag och Jolin Emma och Ebba så vi satt utanför jolin och pratade om allt mellan himel och jord vilket också var ruskigt trevligt :) Nej idag vill jag göra något kul.. men vet inte riktigt vad än men de märks väl! Bada och sola är ju ändå rätt okej, skärjen också, råda med.. åå jag vill va 18 och ha körkort..
nu ska jag deppa över att jag inte ä 18, hej mä er.


skulle inta jag säga nej till att få nu....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback