. du behöver int å läs

JAG ORKAR INTE MED MER!
du ska fan vara min andra hälft men jag börjar faktiskt fundera.. i dessa jävla tillfällen önska jag att jag aldrig kom hem igen, jag skulle ha stannat i örebro för då hade aldrig detta hänt! Allt du gör stör jag mig på och du vet precis hur du ska göra för att få upp mitt temprament. Och att du beter dig som ett svin mot en person asså du ska verkligen vara glad att han ens är kvar hos dig. Jag skulle lätt lämnat dig för länge sen! Varje dag gör du så jag känner mig mer världelös och nu orkar jag inte mer. Synn att du varit med mig i 18 år för annars hade jag sagt upp denna jävla kontakten direkt och du är ju fan min syster!
man brukar hålla ihop då men de gör fan inte vi. Jag har insett nu att vi är för olika och du sårar mig för mycket för att vara en sådan. hejjmässä jag har fått nog!
fuck life.

Kommentarer
Anonym säger:

<3

2011-12-28 | 14:48:44
Bloggadress: http://ljohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback