beslut ångest

ååh! jag har så mycke jag måste göra och jag känner att jag inte orkar med något just nu. Innebandy cup, Skolarbete som ska göras, städa, tvätta, fixa kort till utställningen och sen åka till örebro. Vet inte hur jag ska hinna allt, gaah blir galen. Men detta får bli mitt schema nu:
Söndag: Innebandy cup
Måndag: städa/tvätta + fixa kort till utställningen
Tisdag: Örebro
Onsdag: Barnvakt
Torsdag: Örebro
Fredag: Örebro eller Hem?
eller ska jag åka hem på lördag? ååh ja den som de viste. Vill vara i örebro så länge som möjligt. Aja har iaf tills imorgon att bestämma mig. Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv för ska upp klockan 6 imorgon kul -.-' Ha det så bra så länge, puuuusss


                                         omg vad jag saknar dig, ta tillbaka tiden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback