BF slappt? NEJ

Folk säger att BF är slappt men i helvete heller!
Sitter nu hos mormor efter att ha sovit en timma, helt slut är jag. Fattar inte vad det är kan sova en hel vecka känns det som..
Ska snart ta tag i historia pappren som ligger här bredvid mig. Har prov imorgon och jag känner mig inte alls pepp på de men vad gör man inte. Ska plugga ända fram tills ikväll men klockan 21 till 22 åker jag till ekshärad på träning. Så det är väl bara att försöka sätta igång så man får det klart.

Försov min från den första lektionen men när jag sen kom till skolan hade vi inga lektioner för läraren var sjuk, Samhällen jobbar vi hemma med och idrottskläder glömde jag eftersom jag försov mig. Tölig dag.. Men imorgon är det äntligen torsdag och då är det bild som gäller i 3h! 
hejdå
 
både bak-och framsida med text......
kul prov 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback