söndag

ja då var det söndag.. gud va denna vecka har gått fort! så då var det snart skola igen. Igår hjälpte jag Tvillingsyster med hennes tvätt för erikperik lämnade henne med tvätten så jag hjälpte henne, snäll ja ;) Vi lagade även tacos och umgicks med Erik och Erik, rätt okej och lugn lördag.
Idag ska mormor bjuda oss på mat och resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på.. blir nog en lugn och skön söndag och kanske ska försöka göra engelska men vet ändå att jag inte kommer göra den, haha! Men får se när jag bloggar igen. Inte fått mitt internet än :s skulle ju få de nu men kanske får det imorgon de syns väl. Ha det så bra så länge så hörs vi, puuuusss

jolin taggade som fan med Ullareds påsen!


Kommentarer
Amanda säger:

va söt!

2011-01-10 | 22:43:12
Bloggadress: http://aamandavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback