torsdag

Denna vecka har bara runnit känns det som, snabbt! Torsdagen är snart slut och imorgon är det fredag vilket jag gillar sjukt mycket. Hade ju historia prov idag och ska jag vara ärlig så vet jag inte hur det gick.. Både bra och dåligt tror jag men jag hoppas på ett G iaf.
När jag kom hem så gjorde jag lite psykologi uppgifter som ska vara klart tills på onsdag ska fortsätta i helgen. Ska läsa på prov, har prov på tisdag.. Efter mötet idag ska jag och tvilling kolla en film som är 3h lång till engelskan eftersom vi har missat lite + uppgift om han.
Känner att jag har endel att göra, gud jag orkar inte med skolan.

Nu ska jag packa iordning saker tills jag ska te jolin för sover nog
 över där eftersom filmen är så låång! Ha det så bra så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback