♥ Dag 11 – Mina syskon.

fortsätter med denna väldi listan jag
helt plötsligt slutade med xD

Jag har 3 syskon och alla är storasystrar till mig!

Camilla 14 april 1983
28år och bor i ett hus i Mangskog som ligger utanför arvika tillsammans med hennes sambo Jerry och deras 2 barn Matilda & Isabell. Eftersom Camilla bor en bit bort så träffar jag inte henne alls så mycket som jag hade velat vilket verkligen suger men när jag väl träffar henne så försöker jag ta vara på den tiden och göra det bästa av de! Hon studerar Socionomprogrammet i karlstad och jag kommer gå i samma fotspår som henne. Vi har bara samma mamma men jag säger inte att vi är halvsyskon för de, vi ä syskon!
Linda
25 år och bor i en lägenhet här i hagfors tillsammans med hennes sambo Maziar och deras dotter Leijah. Linda ser jag nästan dagligen och jag gillar verkligen att umgås med henne och hennes familj. Hon är utbildad undersköterska och jobbar nu här i hagfors. Den 1 augusti flyttar dom tillbaka till karlstad vilket jag hatar.. kommer bli tomt men det är väl så de är. Det är samma här med att vi har bara samma mamma! vad mer finns det att berätta? Ni får fråga ist! :D
Jolin
17 år fyller 18 om 119dagar! bor i en lägenhet tillsammans med hennes pojkvän Erik. Vi är tvillingar fast mycket olika fast lika på ett sätt också :) Hon föddes en minut före mig och det har jag fått hört hela min tid här på jorden och det kommer jag nog få höra ett tag till! haha. Jag träffar henne också dagligen och jag trivs med att göra de trots att vi kan bråka väldigt mycket, men de hör till! Hon går i samma klass som mig alltså Barn-och fritids programmet och kommer gå sista året nu. Som sagt ni får fråga mer om ni vill veta mer! :)
vi ä rätt olika..! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback