igår!

Gårdagen började med att Marcus hämtade mig vid kvart i 10 och vi drog vidare till Sunne! Hämtade kläder till Norbergs kläder och åt kina mat, mysigt! Efter maten tog vi oss en mjukglass innan resan sen skulle börja hem!
Jag gick hem och hämtade badkläder och lika så Marcus och sen drog vi till gata och låg där och pressade ;) Senare kom även Leona och alla vi tre hade det mycket trevligt!
Resten av kvällen va jag med Leona och vi fick även besök av snyggisarna Sandra och Elin vilket också var helt okej :D asså jag måste bara säga att jag är så sjukt glad att jag har mina vänner, ni är guld

NU: ska jag ta fram kläder för ska ner till karlstad en sväng vid 1! men vi hörs :)

bilder från igår:















ruskigt bra dag!


Kommentarer
Moa säger:

Sköna bilder:D

2011-07-01 | 16:12:56
Bloggadress: http://moaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback