måndag

hallå där!
nu sitter man vid denna väldi datorn igen, gör ju fan inge annet.. beroende höhö ;) Nyss tagit hand om den stora högen disk och har nyss tagit på mig lite finare kläder eftersom man har gått i mjukis hela dagen! ska nämligen iväg på kalas till pappa, Lena fyller år!
Hahah igår vid 00.20 drog jag, carro och emil iväg på älgsafari mitt ut i skogen och jag kan ju säg att vi åkte vilse också, FYFAN va rädd ja va.. haha men vi kom fram till hagfors efter ett bra tag i denna väldi skogen!
Kom hem från Leona för ett tag sen också. Hon skrev imorse att hon ville bjuda på kaffe och frulle och de tackar man inte nej till :) steg upp ur sängen tog på mig mjukiskläder och sprang iväg till henne. Sen har jag suttit där hela dagen fram tills en timma tillbaka kanske. Vi tog oss även en promenad till apoteket & ica där vi köpte oss en glass, mööms! Nu ska jag ta och vänta på att Tvilling och erik ringer så vi kan åka iväg te ekshärad, ikväll har jag ingen aning om vad som händer men det blir nog någon film kanske :)
Men ha det så bra tills vi hörs igen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback