redan torsdag!?

låg och tänkte på att jag ska ju tvätta idag och kom på att "fan jag kan ju göra de imorgon iställe" men va fan de är ju redan torsdag! imorgon kan jag ju inte tvätta, åker ju då :p
Nu är boendet klart, drickat fixat, skönt gäng ska med och vi ska ha sjukt kul imorgon! måste ner i källaren och kolla om jag har min sovsäck med tillbehör där nere, illa om jag inte har de där ;) Solstol ska med också, kan ju söv där i värsta fall ;D haha Lika bra att jag fixar med allt dedär idag, ska snat börja samla tvätt och sortera den och eventuellt plocka lite i lägenheten innan jag ska börja tvätta :) Men bloggar säkert mer senare, PUSS
.
Fan va kul vi kommer ha bruuudar!
jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback